Visa ett inlägg
Gammal 2004-09-13, 17:23   #15
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Standard

Hej!

Enligt av mej kända personer så skall den ena bommen, från det håll lastbilen kom ifrån, vara en halvbom. På den andra sidan är det en helbom. Han har kommit när bommarna vart på väg ner (eller har den ena bommen, halvbommen, varit nere) och kryssat genom den. Därefter har han stannat bilen och kollat på helbommen och då hade han sett tåget komma, då hoppade han in i bilen och försökte köra därifrån, men tyvärr hann han inte. Detta enligt vittne som bor i närheten och var med och larmade räddningspersonal.
Det som föraren av lastbilen misstänks för är eventuell rattfylla, inget annat brott tros ligga bakom, men utredningen är ju inte klar än. Dessutom så påstår föraren av lastbilen att han blev bländad av solen, det är bara det att den sidan som bilen kom ifrån låg i halvskugga.
På motsvarande sida som lastbilen kom ifrån stod en buss som såg alltihopa och när mina vänner kom dit så det första chauffören (bussen) sa: Vad var det för en idiot?
När jag hörde detta så ringde jag direkt runt till mina vänner och släktingar för att höra hur läget var. Min syster brukar åka denna sträcka när hon åker till mina föräldrar och hon var ledig den dag detta hände, dessutom svarade hon inte i telefon när jag ringde. Men som väl var fick jag tag på hennes man i mobilen och han sa att hon var hemma. Då släppte chocken efter att jag även ringt mina föräldrar.
Ja detta var en hemsk historia, det är sådant som man tyvärr får råka ut för, sådant som egentligen inte får hända.

Ha det bra

MVH Kenneth
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat