Ämne: combstuf.zip
Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-03, 23:10   #10
Bålsta
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
Standard

Ursäkta att jag tar mej in i tråden här.
Men eftersom att jag tidigare gjorde en tråd om filen så vill jag få lite hjälp av
er här inne...

Japp, för nu har jag sökt och hittat filen som låg i downloaden. Jag såg inte direkt den när jag bläddrade runt bland alla andra. Det hjälpte inte så mycket med att hålla utsikt till den, men efter ett tag så fick jag börja med att söka i tjänsten i train sim. När jag kom dit så var det meningen att jag skulle hitta den rätta filen. Först så sökte jag på combstuf.zip i den sidan. Men tyvärr så kunde det ej identifiera den i sidan. Jag fick efter ett tag höra om att man fick testa med att skriva "alltool.zip" istället för "combstuf.zip" av pierres inlägg som står lite längre upp.

Till sist när jag nämnde alltool.zip så kunde det hitta den. Det började med att jag fick vänta en stund till den blev installerad. Sen valde jag att klicka på kommando filen alltools för att få tag på mina objekt. Nu när jag klickade där så kom det upp ett medelande att det inte kunde överföra den till programet.

Bilden på den kan ni få se här nere. Vad är det som är fel nu när jag ska hämta den till mitt spel?
Bifogade bilder