Först måste jag beundra er som fortfarande inte gett upp och väntar på SP1
Det där med arkivering är totalt vansinnigt löst i CMP tyvärr, han som skrev koden gav tydligen upp innan man kommit så långt...
Att markera allt installerat för arkivering är inte att rekommendera om man har mycket. Dels så tar CMP evigheter för att utföra det och kommer troligen att krascha innan det är klart med korrupt databas som följd. Samt att det fans en gräns på arkiv-storleken, kommer inte ihåg om det var 1 eller 2 GB... Kanske killen utvecklade på win95 maskin med fat16?
Ett annat sätt är att enbart ta backup på eget material, har för mig det finns en flik som visar enbart eget material? I teorin skall då även alla dependencies följa med men icke sa nicke... När jag testade det så missades ungefär hälften.
Enda säkra sättet torde vara att bränna hela TRS2006 installationen till några DVD. Förhoppningsvis så klarar CMP då framöver ta filerna därifrån (efter kopiering till hd) om det behövs.
Att behöva installera om totalt innan SP1 tycker jag är rent nonsens... Auran får banne mig släppa SP1 installationen så pass färdig att den klarar en uppdatering annars vore det om möjligt ännu större skandal efter så lång tid.