![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Victoria line har släppts!
Den är payware och kostar 8 €. Jag har kollat screenshotsen och videon på hela rutten. Ser ok ut, men jag tycker den borde varit freeware (fast det tycker jag om allt!)... Finns här: http://www.underground-sim.ch/index2.htm
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Ser ganska bra ut. Fast jag tror inte jag kommer köpa den...
Håller med om att alla moddar, rutter, tåg och allt annat Extra matrial till spel(simulatorer) ska vara gratis. Kolla bara på Fs2004, ska man ha bra saker och realistiska saker så kostar det därefter.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Boooring....
![]() Alla stationer ser precis likadana ut, tunneltexturen likaså. Tror att TML-studios version av "London Underground" blir bra mycket bättre... |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har kollat mer och håller med! Hade det varit freeware, så hade den dugt, men som payware så håller den inte måttet (även om den bara kostar 8 €!).
Blev så uppspelt av att en London t-bane var släppt, att jag inte såg hur usel den egentligen var. Bara vänta på TML-studios då...
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Oj, jag är ju inte 100% säker på att verkligen TML-studios är de som skall släppa "London Underground", men att "Straßenbahn Berlin 1930" släpps av TML-studios är vi ju säkra på.
Hoppas inte att det är den här dåliga versionen av "London Underground" som diskuteras i denna tråd: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=10261 Fast den versionen skall kosta minst €34,90, inte €8! Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-12-21 klockan 15:55. |
![]() |