![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Vad gör jag om en fil är Faulty?
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vet någon?
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
**Host** INTE 5 minuter!
UTAN 71 Dagar och 5minuter!!! Herr Sparkfot kanske ska läsa när posten har postat istället för att bli upprörd ![]() Om jag hade skrivit den idag så hade det stått "IDAG 19.36"!
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag är ganska trött på och höra det där!
Om du tycker att det bästa sättet är och söka så kan DU göra det! Jag brukar fråga. Det är min stil.
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Faulty betyder väl felaktig. Filen kan vara skadad, så du fÅr förmodligen ersÄtta med ny fil.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2006-02-18 klockan 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Faulty betyder som sagt "Felaktig" och då är det fel på filen och du ska som sagt "byta ut" den mot en som inte är felaktig.
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Vad är faulty ?! Är det berlins tunnelbana igen så finns det ett antal trådar om detta. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Jag försökte att få reda på vad som inte fungerar. Vilken fil det är. För vad gäller TRS06 så är det mycket som simulatorn säger är "faulty" men som fungerar som det ska. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Tror inte Sparkfot menade att vara elak utan att det faktiskt lönar sig att söka runt, www.google.se är ett bra sätt att börja på! I allmänhet: Trevlig stämning i den här tråden... ![]() |
|
![]() |
![]() |