![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag har idag gjort min allra första bana som liknar nånting, Djurgårdslinjen, banan går som i verkligheten, signalerna och växlarna är utplacerade och får ändras om man så vill fritt, jag gjorde en Såkallad BETA version av den utan hus och sådant, men hållplatserna, vagnhallen och ett pendeltåg har jag satt in i rutten, hjälp mig gärna om ni vill med texturer, gräs, mark, väg och hus och bilar o.sv mer än gärna, men för min del gör jag inget mer på den, hoppas ni uppskattar amatörverket på lägsta nivån, men ändå, en rutt som är lagd någorlunda som i verkligheten och även med hastighetsskyltar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
En Nedladdnings fil ska läggas i Downloads.. Inte i </STRONG>Landskapsdesign - Trainz.
Mvh Henrik
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag anade det när det var försent om jag ska vara ärlig, men gjort är gjort, Fredrik eller nån annan moderator får väl flytta den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Fungerar inte i TRS2006 allafall...
Dyker inte upp i menyn. Behöver man något extra?
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Lägg ut rutten istället för en Session!!! Då funkar det
![]()