![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hejsan!
När man bygger vägar så finns det en hel massa att välja på. Men alla har dubbelriktad trafik ! Undrar om det finns några vägar med enkelriktad trafik? Jag har en del motorvägar som jag hittat. Det finns färdiga object med av/påfarter. Men jag behöver anslutar av/påfarterna till själva motorvägen. Då uppstår problemet därför att jag hittar inga vägar med enkelriktad trafik. Det ser lite farligt ut när trafiken som åker upp på motorvägen möts av trafik i motsatt riktning! Går det enkelt att ändra i något script för "invisible road" och hur gör man i så fall. Jag hade denna fråga inne i ett annat forum sedan Juni men inte fått något svar. Så problemet tycks vara svårt? Hälsningar