![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ämnet om nedladdning på DLS. Har varit på tapeten, ett flertal gånger tidigare. Men jag tar upp det igen, med en liten fråga.
Om man nu har First class ticket. Är det inte så, att man ska kunna ladda ner en massa matrial obehindrat. Eller är det bara frågan om en snabbare nedladdning som dom erbjuder och att gränsen på 100MB även gäller First class ticket. Har laddat ner en massa matrial idag och får nu meddelandet att jag har laddat hem 100MB för idag och uppnått min kvot. Har provat att uppdatera min profil hos Auran, för att se om det skulle hjälpa. Men får samma meddelande igen, när jag försöker att ladda ner. Rätt irriterande, när man har slängt ut en massa pengar och det inte fungerar. Men det är kanske bara jag, som har missuppfattat det hela.
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Uppe i rutan står det FCT utan något kryss över?? Är det ett kryss över fortfarande så har inte FCT blivit aktiverad ännu, för mig tog det mellan 12-24 timmar innan den hoppade igång från det jag aktiverade den. Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har helår som är aktiverat.
Går ut 16/4-08, 251 dagar kvar.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2007-08-07 klockan 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
hur gör du flera flikar? kan man typ göra flikar för varje andvändare man har. typ som jag har från pet shop boys eller josefpav mm. ser ju väldigt smidigt ut att hitta sakerna då.
jag hann komma på de själv. Senast redigerad av Melin den 2007-08-07 klockan 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
kom på en annan fråga. varför får jag itne fram vad de heter, jag försöker med såna som jag har köpt att göra flikar för. vissa går alldeles utmärkt. men vissa blir de bara nummer oavsett hur jag gör. sökte på paulhobbs eller josefpav eller pet_shop_boys...ingen kommer fram. men om jag söker på loken får jag fram dem. men deras namn syns inte. vad göras?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
När jag gjorde det så fick jag upp nerladdningshastigheten en bra bit bl a. Hoppas det hjälper. Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det finns en inställning på aurans hemsida (min profil) där du kan ställa in hur mycket du ska kunna ladda ner.
Jag kunde inte ens se vissa saker bara för att de var för stora. Men vi kanske pratar om olika saker? Hur som helst hade jag en first class ticket och då gick det ladda ner obehindrat enda tills aurans server slocknade...