![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om jag får tillstånd av skaparen till modellen.
Lite blandade lastbilar som jag har hittat nere vid Årsta partihallarna och på lite annat håll. Dom flesta gjorda efter lite sidofoton av lastbilar och några av dom bara från små lätta skåpbilar som sedan har vuxit och blivit stora lastbilar. Har även tänkt göra lite släp, trailers och andra märken (dessa är på Iveco).
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Inte illa! Hur orkar du?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Oj, Riktigt snygg Bengan!
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Oerhört fina Bengan! Som vanligt...
/Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Snygga men jag ser ingen Skogaholmare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
Tyvärr, tyvärr.
Så blir det nog, inget utav detta + mina ommålningar av X10 till 11-14 på ett tag. Har drabbats av datorhaveri eller snarare sagt. Någon i familjen, hade installerat ett virusprogram på burken (ingen som vill kännas vid detta). Som i sin tur krockade med det, som redan var installerat. Så dom jobbade emot varandra. Så vad jag än gjorde, så hängde sig datorn hela tiden när jag skulle öppna något program. Så jag kom inte ens åt, att ta bort det installerade virusprogramet. Gick inte heller, att starta i felsäkert läge och ta bort det den vägen. Så jag har fått formatera om hela hårddisken (C) och på den hade jag Trainz installerat på. Om jag har tur, så ligger allt med på en backup. Som jag gjorde på enhet C, för någon månad sedan. Då jag införskaffade mig en extern hårddisk, men jag har bara ett svagt minne utav. Att jag inte körde över Trainzmappen vid backupen utan bara program, foton, Cdp-filer m.m.
![]() |
#8 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
F**n!
Undrar hur du kan bygga sådana här modeller, lr ommålat dessa... Det e ju drygt 200... Hur kan du? Om jag var du så skulle jag ta datan med skärmen o resten och kastat ut de ut från fönstret om det blev ett data haveri... Det har hänt men då fanns det inte så mycket i boxen... Blev lite OT kanske men det jag ville komma fram till det är: Jag hoppas att du har den starka viljan hos dig och bygga upp de här med mera matrial till trainz!! "Bengan ger aldrig upp" ! ![]()