![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Halloj på er.
Har installerat en gammal localmapp, som låg och skräpade på hårddisken. localmappen kommer från TRS2006 och jag importerade den till TS2009. Det mesta gick problemfritt, men jag har fått lite diverse eget matrial som bråkar. Så som gamla halvfärdiga banbyggen m.m. Detta matrial, hamnar som Open for edit. När jag kör Commit på matrialet. Så får jag detta felmeddelande. Error: Unable to commit changes to asset <kuid:73394:1340> as the config file contains the wrong KUID. När jag sedan ska titta på configen. Så är inte configen en txt-fil. utan en chump-fil. Hur bär man sig åt, för att öppna en chump-fil? Har provat att ändrat på filens namn. config.chump till config.txt. Då har den blivit ett textdokument igen, men innehållet ser inte alls ut som det brukar göra i en config. Nästan bara en massa oläsbara tecken. Går det att öppna en chump-fil på något annat sätt. Så att man eventuellt kan få fram, vad det står i configen eller är det likabra, att jag köra delete på matrialet i TS2009 eller finns det något hopp, att kunna få det att fungera. Någon som råkat ut för liknande och som har något bra tips hur man löser det hela.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-06-10 klockan 12:18. |
![]() |
![]() |