![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag laddade ned Ekans ommålning av "han holländarens" X2000 för ett bra tag sedan och blev ordentligt besviken, inte på Ekans ommålning och själva tåget utan på massa annat!
1. Hytten är helt vansinnig. 2. Enginespec och Enginesound är inte bra. Jag tog mig för att försöka rätta till detta med varierande framgång: Som hytt valde jag En ICE-hytt (som egentligen är en Taurushytt) men den är tyvärr ordentligt "revirinpinkad" av cj187 som tydligen gjort om den från nån annans. Men den duger, högerstyrd men genom att snickra ny enginespec och lägga på mitt moderna motorvagnsljud samt justera upp vissa reglage ger det en klart bättre körupplevelse än originalet. Tyvärr orkar jag inte längre skriva och fråga om lov utan gör vad jag vill rent privat men det kommer då aldrig andra till del, tyvärr.