![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Ikväll (19 Aug 2003) klockan 22 är det ett program om bygget av
Tunneln under engelska kanalen. Programmet är på Discovery Channel, även Discovery Mix.. Nån som tänkte se de? Själv kommer man sitta som klistrad framför TV rutan[ ![]() EDIT: Råkade vara lite snabb..... MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det måste man ju bara se!
![]() ![]() KAlle ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Såg programet men det var ju det första och sämsta av dom då discovery har gjort ca 8 program om tunneln.
Min favorit är program 3.4 & 6 som handlar om tågen och fordonen i tunnlarna. |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag tyckte att programmet var intressant! Man fick se mycket roligt.
![]() MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det var ett intresant program! Men branden i Tunneln, men att inmgen dog då!?[:0] Undrar när de visar 2:an, 3:an och resten av programmen i serien?
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Dom programmen är riktigt bra själv har jag nog sett allehopa skulle ja nog tro [:I] håller me Richard programmen som handlar om tågen och fordonen som rör sig i tunneln ja dom är helt klart bäst tycker ja iaf. M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ett tips | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-03-15 21:54 |
Tips om ritningar | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 23 | 2003-06-01 16:25 |
Tips om bus. | Bengan | Off-topic | 3 | 2003-01-24 02:51 |
Tips för de som tänker köpa dator | niofem | Off-topic | 6 | 2002-09-15 19:03 |
Tips till en kille som precis har köpt Trainz | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2002-05-15 15:51 |