![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
För alla fartygsintresserade här på forumet vill jag dela med mig av en bild som jag tog på familjens Helsingfors-kryssning med M/S Silja Serenade för några veckor sedan. Bilden är i upplösningen 1600x1200 och passar därmed utmärkt som bakgrundsbild. Man kan urskilja lite mera blå nyans i bilden, för att den skall passa bättre med Windows XP's standard gränssnitt.
![]() Här ser ni en förhandsgranskning på bakgrundsbilden, om ni önskar denna som bakgrund kan ni ladda hem den på denna adress. ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
Också en fin bild. Man slås dock av skillnaden mellan Sveriges framsida, österjökusten, och Sveriges baksida, ni vet den där som vetter mot Danmark. Psons bild visar blå himmel medan Johns bild visar grått grått grått.
![]() ![]() ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]() Citat:
![]() /Jocke http://www.saltsjobanan.se / http://www.saltsjobanan.tk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Men det är M/S Silja Symphony som är systerfartyg till M/S Silja Serenade, John. Eller vad menade du egentligen?
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Är 3D också tillåtet? Jag har en fin sak som jag bygger på just nu.
![]() Bara en liten bogserbåt, inget märkvärdigt. ![]() ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
M/S Finnclipper och M/S Silja Europa (2 Bilder) | Dson | Off-topic | 3 | 2003-10-19 00:07 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 00:51 |
Bilder från Silja Europa | Pson | Off-topic | 3 | 2003-07-26 02:36 |