![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej!
Var så himla länge sen jag målade om tåg i TRS, kan nån beskriva hur man gjorde? T. ex måla om en X14 med en en ny textur som redan finns på riktigt, som från Vättertågs till Östgötatrafikens?! (Iofs så gör redan nån det), hoppas att det gick att förstå vad jag skrev.
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Om du inte förstår detta kan jag beskriva med bilder sedan. 1. Ladda hem mallen till X12 på stw sidan,vill du göra X10 eller X14 får du tyvärr måla om från den mallen eftersom Janne har texturerna på en annan dator som han inte använder. 2. Kopiera mappen till X1* A och B,den ligger på kuid 30387:?????? och lägg den i world/custom/trains. Ta bort filen X10_ext-X14_ext eller X10_ext beroende på vilken det står. Byt namnet i configen och även kuiden. 3.Din omålning är klar och redå för Trainz