![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag har läst guiden ovanför men jag förstår den inte riktigt.
Jag har 2 frågor: 1: Var ska det här tillbehöret finnas? 2:Jag har gjort som det står i guiden men jag hittar fortfarade inget tillbehör. Finns det någon annan lösning? __________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________ ![]() ![]() ![]() Detta ser man inte varje dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
vilket tillbehör? [8]
å nej du har rätt sicken underbar raritet du har där... Ra å tunnelvagnar [ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vad för något försökte du installera? Var det ett lok, en byggnad eller något annat? Om du talar om vad för något du försökte installera går det lättare att tala om var du kan hitta det.
Men jag förmodar att du varit inne i Surveyor och testat dig runt lite? ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag laddade ner ett Regina-tåg
__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________ ![]() ![]() ![]() Detta ser man inte varje dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Då är det bara att dubbelklicka på den cdp-filen och så installeras tåget automatiskt.
I Trainz (TRS2004, för jag förmodar att det är TRS2004 du har?) så går du till fliken för tåg. Under land Sweden eller Third party Sweden hittar du sedan Reginatåget ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Om du fortfarande inte hittar Reginan så kan du pröva att ta bort filen world_dispatcher_cache tror jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Men när jag dubbelklickar på cdp-filen så står det bara att det är ett okänt program. Jag är inte helt säker att jag TRS2004.
__________________________________________________ __________________________________ ![]() ![]() ![]() Detta ser man inte varje dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SMS filer | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2005-02-13 16:01 |
Bränna .bin filer? | StefanD | Off-topic | 0 | 2004-12-03 12:36 |
Viktigt: Nedladdning av filer från msts.e-buzz.net | Christian | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2003-05-08 23:42 |
Auran [varför får man inte alla filer till scen.] | mikath | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-04-26 19:15 |
DSB MZ lyd hur laver jag eng/cab sms filer | dld | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-08-08 00:14 |