![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej alla, har varit lite inaktiv ett tag nu p.g.a. vissa onämda skäl.
Kommer få ihop pengar till hösten, samt att jag skall få en bättre dator ungefär då också. Har därför planer på att införskaffa TRS2004 och ST2004 samt 2005. Men nu har jag läst en del här, och ser att det kommer ett TRS2006 om inte allt för lång tid. Då blir jag osäker, är det lönt att nu köpa TRS2004 när TRS2006 ändå snart kommer, eller kommer det dröja lång tid (ett år eller mer) tills att TRS2006 släpps?
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är en mer eller mindre officiell hemlighet att TRS2006 kommer att släppas innom någon månad.
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Undrar en liten Nicke nyfiken som inte hänger med på den engelska siten. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Det sägs ju halvofficiellt i mitten av augusti så med lite tur finns det här slutet på aug eller september!
Så jag skulle nog vänta på TRS2006 ![]()
![]() |
#5 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
Om du tittar på de bilder av omslaget som Rojje lagt ut i TRS2006 tråden i detta forum så hittar du lite bilder (Det är ursprungligen från en officiell Auran tråd).
Det intressanta är ju de banor som nämns Toronto Railyards Kanada Maglev Fiction Northbay County USA Iberia Interior Spanien Modula City Europa fiction spårväg Vadalabavale Line Australien Razorback Classic Australien Dresden Nürnberg Tyskland Hawes Junction UK Marias Pass USA Sen finns det ju lite rullande materiel som passar till dom. Så här dags före release är det inte omöjligt att någon av dom INTE kommer att vara med om vi hittar något allvarligt fel med någon detalj. Sedan sa Greg Lane på ett öppet möte i London tidigare i år att någon/några banor kan vara demoversioner av större paywarebanor. Det kan jag inte kommentera mer än så.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack för alla svar!
![]() ![]() En följdfråga, kommer Svenska Tåg -04 samt -05 att fungera till TRS2006?
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2005-07-28 klockan 23:15. Anledning: Stavfel tillrättade |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Dom borde väl funka, imed att det är samma slags spel, men har ingen aning, den som väntar får se.
Själv så tänker jag nog köpa TRS2006 tror jag.
![]() |
#8 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Har aldrig fattat Är det samma spel fast en upppdatering ungefär