![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Semester i Hällevik...:
![]() Berget: ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Utan kritik blir jag aldrig en bättre fotograf. Jag ser hela tiden en massvis med kommentarer på toppbilderna, visst det är kul men en mindre duktig fotograf behöver uppmuntran med
![]() På de senaste bilderna jag har lagt upp har det vart väldigt dåligt med kommentarer ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare ssg
|
![]()
Ledsen för att göra dig än mer besviken men dessa två bilder saknar udd. Det finns inget speciellt med bilderna som gör de intressanta i mina ögon. För mig är det bara vilka två bilder som helst. Som man sett tusentals gånger förut. Semesterbilder får gärna visa en speciell händelse, både rolig och mindre rolig. Semesterbilder är generellt väldigt lama och alla är likadana så därför höjs inga ögonbryn över dessa bilder tyvärr. Har du ingen mer intressant bild? En som kanske kvalitetsmässigt är något sämre men med ett intressantare motiv? Vad gjorde du i Hällevik tillexempel? Något som var jättekul och som du kanske har bild på? Något du minns speciellt? Tänk i dessa banor som får du mer intressanta bilder samt då att du visar upp mer intressanta bilder.
Sen fungerar det inte att "tigga" efter kommentarer. Som fotograf får man vara beredd på att alla ens bilder inte alltid fås den uppmärksamhet och reaktioner som man förväntar sig att den skall få. Jag är själv mycket medveten om att kommentarer om ens bild gör en väldigt glad, oftast iallafall. Men man kan som sagt inte räkna med att alltid få kommentarer på bilderna. Att "tigga" efter kommentarer gör inte att du får mer kommentarer angående bilderna utan snarare kommentarer som denna. Sen drar det iväg och kan sluta var som helst. Hoppas jag inte gjorde dig alltför ledsen nu. Vill göra klart för dig att detta är min åsikt och reflektion. Bara för att jag tycker såhär så betyder det absolut inte att alla andra på forumet gör det med vilket är mycket viktigt att komma att ha i åtanke. Fortsätt självklart att fotografera och för gudsskull visa upp dem här. Snart tar du bilden som tar alla med storm. Det är det man skall kämpa för. Jag vet tillslut att du kommer nå dit och när du väl gör det, fortsätt då mot ett högre mål. Kanske vinna någon fototävling osv. Du har potentialen att kunna bli det. Iallafall är jag övertygad om det efter att ha sett hur du utvecklats här på forumet. Mvh Eric B
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2008-08-02 klockan 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Dessa ord värmde mig och jag ska ta in dem och tänka på det du sa nu
![]() Men tack för du tog dig den tiden och uppmuntran med dessa ord: Du har potentialen att kunna bli det. Iallafall är jag övertygad om det efter att ha sett hur du utvecklats här på forumet. Stort tack till ditt inlägg
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|