![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Några bilder tagna under en ovanligt solig och skön dag med tanke på senaste dagarna. En bild på västra sidan av centrum, en på vårt fina lokstall i fint ljus och en över Frösjön mot grusgropen
Senast redigerad av andelind den 2010-10-08 klockan 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Snyggt sissta bilden framför allt du har både lakt utt X40 bilden samt dessa idag alla bilder är fina på sitt sät men den sissta blir ändå favoriten. Det verkar som om du är ute med kameran varige dag du lägger upp nyabilder nästan varige dag men kul att du tar mycket bilder gillar du att fota? Men fortsät med det det skadar inte med bilder.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tackar för uppskattningen, jag är ute och går varje dag för att båda hålla mig i trim och koppla av. Jag har alltid kameran i handen för att ha den tillgänglig vid objekt som dyker upp på kort varsel men lägger bara ut bilder som jag känner kan vara ok. Jag tar betydligt mera bilder och på det jag känner för i stort sett.
Jag har fotat länge och mycket och använder emellanåt även en tung systemkamera. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|