Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-11-06, 10:39   #1
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Question First Class Ticket

Har nu väntat på TRS2006 i sju veckor. Men min First Class Ticket som jag redan har till TRS 2004 tar slut på nu på tisdag. Om jag köper en ny First Class Ticket som gäller ett år kan jag då spara den First Class Ticket som kommer med TRS 2006, om det nu kommer, och är det samma First Class Ticket till 2004 och 2005.

Så en annan fundering. Har Auran kursat eller vad har hänt? Jag har i flera veckor försökt få svar på varför jag inte får TRS 2006 och varför min Dowload Helper inte fungerar men inget svar från Auran.
CGD besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2005-11-06, 13:17   #2
Deskgrunt
Hedersmedlem

Reg.datum: Jan 2005
Standard

Tyvärr finns det inte mycket info att få just nu

Det är många på Aurans forum som skriker efter hjälp men ingen ifrån Auran som svarar...

Det jag vet är dock att Lance Jago som tidigare haft hand om Helpdesk (och varit mycket bra) har tydligen gått över till andra uppgifter. Verkar som ingen tagit hans plats ännu...

Mycket olyckligt att det blivit så tyst ifrån Auran, lite officiell info då och då lugnar alltid och betalande användare har ju trots allt rätt till support...
Gammal 2005-11-06, 16:50   #3
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Standard

Tack för svar.
Jag prövade både MSTS och Trainz innan jag bestämde mig och köpte Trainz2004 i våras och nu då TRS2006. Men nu börjar jag undra om jag inte gjorde fel. Till MSTS har jag hittat mycket mer och intressantare tillbehör att ladda ner och sedan så saknar jag ordentliga instruktioner till Trainz. Jag tycker att det är massor med gissande och letande. Tyvärr kan jag inte så som du Deskgrunt göra mina egna saker.
CGD besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:52.