![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Jag har problem med rutten Stadtbahn U79 2.0 för att det är dels så mycket olika saker att ladda ner och jag fattar noll av tyska. Så undrar jag om det finns någon vänlig själ/person här inne som skulle kunna paketera allt route mappen döpt Stadtbahn U79 och sen lägga ut den här så jag kan zippa upp den och lägga in direkt i route mappen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Det är faktiskt mycket lättare än det låter att få U79 att fungera.
Och varför version 2, när version 3 är släppt??? Ta och ladda ner version 3 istället från www.the-train.de Då får du en autoinstallation på köpet... ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Jag har problem med version 3.
På vissa ställen åker tåget genom husen och marken. Största prblemen är vid platenhof (felstavat) och ner i tunneln. Det följer inte spåren. Någon som vet vad detta beror på. Har alla tre versionerna instalerade. Berke |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citat:
Den kopierar objekt och texturer m m från de andra 6 originallrutterna. Annars går inte rutten att köra... Berke: Kan bero på många saker, har du MSTS Update 1.2 installerat? Vad har du för grafikkort och hur pass uppdaterade är drivrutinerna till kortet??? Prova även med att avinstallera version 1 och 2 av U79, då version 3 ej är kompatibel med dessa... Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-12-17 klockan 19:55. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Däremot kan det bli stora problem med MSTS om andra "dåligt gjorda" rutter finns installerade samtidigt... |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() När jag försöker köra igång spelet så får jag de här felmedelandena: routes/Stadbahn U79/enfiles/textures/waterbot.ace Train world intializion failed Senast redigerad av Sparkfot den 2005-12-17 klockan 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Det var bara att instalera version 3.
Inget annat behövdes. Tack! Berke |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Just nu letar jag efter en "world installation" fil som ska finnas men hittar den inte
När jag försöker köra igång spelet så får jag de här felmedelandena: routes/Stadbahn U79/enfiles/textures/waterbot.ace Train world intializion failed. Har kört en såndär install grej som ska kopiera saker och ting men den gör inte det för att det står att det inte går att kopiera filerna, någon som kan göra en zip av den så jag kan zippa upp den på nytt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citat:
"waterbot.ace", en objektfil. "Train world intializion failed" betyder i enkla drag att objekt m m inte kan hittas, och att 3D-världen i rutten inte kan skapas. Mitt råd tyvärr till dig, är att avinstallera MSTS helt och hållet från datorn då den tydligen blivit korrupt på något sätt, och göra en ny installation av MSTS på nytt med ALLA 6 ORIGINALRUTTERNA! Därefter kör du på nytt installationen av U79 version 3, och kör "Installme.bat"-filen. Senast redigerad av Byggare Bob den 2005-12-17 klockan 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Tack för hjälpen iaf nu ska jag bara ge mig på Version 3 oxå nu när jag fått 2:an att funka. |
|
![]() |
![]() |