![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vet inte om detta vart uppe förut!? Har kollat mycket på MJ på sistånde och undrar nu om man skulle kunna bygga moduler i msts och sen sammanfoga dessa????
Skulle vara guld med nån standard för rälsen, så modulerna kan stoppas in lite varstans...
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag jobbar med en slags moduler som jag presenterade i LLJ-tråden här:
http://217.197.57.186/forum/showthre...?t=883&page=47 Testerna föll väl ut och möjligtvis kommer jag bygga vidare på det... Som vanligt är det tid hit o dit som sätter lite käppar i hjulet för skoj o bra ideer. Men, det här är definitivt värt att jobba vidare med, som jag skrev i tråden löser det upp två viktiga begränsningar i MSTS, terrängupplösningen och antal objekt i en tile... Frågan är dock om man hinner komma med nått konkret innan alternativa simulatorer kommer upp... ![]() ![]() Så, att det här är en lysande ide för MSTS är jag övertygad om... |
![]() |
![]() |