![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Det verkar som att många här även är intresserade av modelljärnvägar. Tänkte bara posta ett par länkar ifall det finns fler som, liksom jag, även gillar amerikanska modelljärnvägar. Många av er har säkert redan hittat dessa sidor, men kanske inte alla. Blood Sweat and Tears Railway har så oerhört mycket detaljer och ett vackert landskap. K10 däremot verkar ha oändliga trafikmöjligheter på grund av dess storlek. Blood Sweat & Tears Railway Artikel om K10 hos modellrallaren K10 Homepage Fler länktips motages tacksamt. mvh .... Mats
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Blood Sweat and Tears Railway är enastående och bevisar att en modelljärnväg inte behöver vara fullproppad av spår. En rutt helt i min smak! Har du fler länkar?
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej Pierre!
Jo, en länk till ska jag nog kunna åstadkomma, även den till en amerikansk bana. Jag hoppas att andra kan fylla på med fler länkar, kanske på några europeiska banor. Några fina bilder på följande sida. Jag gillar Timesaver-banan. Inte så många objekt, men väldigt naturtrogen effekt. Kolla speciellt in Timesaver-bilderna som är tagna utomhus. ![]() Charlie's Railroad Page mvh .... Mats
![]() |
#4 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kul att timesavertanken fortfarande lever. Modellbana och sällskapsspel i ett.