![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Jag började somsagt på en ny bana. Den börjar med ett 3-spår ca 130 meter. Sedan blir det 4-spår för hela slanten. Efter ominstallationen av mitt TRS har jag inte Tomas Ktl-paket. Minns inte vart jag laddade ner det förra gången. Det följde väl inte med på ST-skivorna? Isåfall spökar min dator
![]() Här kommer en bild just i början av min modul där det är 3-spår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ser riktigt bra ut Julian, ser fram mot att få sammanfoga även den modulen sen!
![]() Stationer eller inte får du välja själv!=) Jag tänkte bygga lite stationer och en annan kille - Sjonas (Finns du kvar här och skriver?) - håller på med ett bra projekt. Intresset av det här verkar riktigt stort och det är verkligen kul! När jag kommer hem sen ska jag försöka sammanfoga de första modulerna, en är redan klar vad det verkar ![]()
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2008-06-22 klockan 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack tack
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
En till fråga; När jag lägger ut spår som hängde med i Svenska tåg, så hackar det jättemycket. Det tar därför längre tid att lägga ut spåren. Det blir ju snyggare men jag undrar om det hackar för er också och om det finns något att göra åt det. Snart skickar jag fler bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kan kolla närmare på det i veckan, men har för mig att kontaktledningen kom med på ST-skivorna (2004 eller 2005 vet jag dock inte).
Och vad gäller spåren, är det så att din dator är lite för klen? Eller är det bara när du lägger ut spåren som det går segt?
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Allt flyter på bra. Det är bara Stw-spåren från ST-skivorna som hackar. Så det borde inte vara något fel på datorn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Kontaktledningspaketet finns på Svenska Tåg 2005. STW-spåren är väl något mer detaljerade och tungkörda än de andra spåren? Jag skulle tippa på att problemet ligger där i kombination med en inte så jättestark dator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Då ska jag ta och söka igenom skivan igen
![]() |
![]() |