![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej på er igen!
Krachade hårdisken dagarna före jul och hade det svårt utan den i några veckor. Tyvärr så hade jag inte sparat allt som jag laddat ned från Svenska Lokverkstäderna så jag tog mig ann det nya som finns där. Fast jag är innloggad så kommer jag in på download. Kanske någon kan fixa det? Såg att det var lite undervisning på hur man bygger hus på Tutorielslänken här på Forumet. Det var stänkt nu fast det öppnas väll snart igen? Eller hur. Vill gärna ladda hem det som finns. Hälsningar LokKalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Turitalen ska fungera vad ja vet men du kan inte skriva några inlägg där...
Så sätt igång och bygg! //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Räfflor" kvar efter omålning? | Kyriakos | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2005-01-07 14:04 |
Söker efter bra ställe för domain.. | prymikom | Off-topic | 3 | 2003-11-16 00:57 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 17:09 |
Hjälp efter jag har målat om... | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-08-06 14:23 |
Bifogade filer efter attacken, får jag med emailen | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-05-22 23:56 |