![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
När du arbetar, spelar spel, surfar, bygger banor, eller vad du nu gör. Vore roligt att se hur ni har det
![]() Har då mitt nyrenoverade sovrum som vi har målat om och rustat upp med nya fräscha möbler så att jag slipper skämmas ![]() Så, släng upp en bild nu ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ett rörigt skrivbord... På bilden ser man bland annat KRS.
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-03-14 klockan 18:59. Anledning: Bilden blev för stor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Här är mitt som jag bygger rutten och mycket annat. Kartan som ligger på bordet har jag fått av banverket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det är texttelefon som jag samtalar med döva vänner. Jag själv är döv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() ![]() Hum, ja det är väl inte värre än att man bidrar med en bild. Något rörigt men jag skyller på att jag nyligen flyttat in(snart 1 vecka sen)... Det är något mer städat i de andra delarna av lägenheten: - Soffa + soffbord(viktiga prylar ![]() - Kök/Hall (mindre viktigt ![]() - "Översiktsbild" Fördelen med att ha datorskärmen i hörnet är att det praktiskt sett går att typ se den vare sig man sitter i soffan, ligger o halvsover i sängen eller försöker bränna nudlar. ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2009-03-14 klockan 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Mitt, inte så städade skrivbord
![]() Bilden blev lite gryning, men det döljer smutsen ![]()
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Sitter och sitter....
Just nu halvligger jag i den delen av soffan som datorn står på, och det är väl där man lär hitta mig den mesta tiden jag är hemma. ![]()
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Oj, nu känner jag mig efterbliven... Har fortfarande tjock-tv, dessutom en pytteliten en, 14 tum.(
![]() ![]() ![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2009-03-15 klockan 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |