![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Har ni inte kollat in användarnamnet "Dinorius_Redundicus" än, gör det.
Nedladdning från DLS har inte gjorts på ett bra tag, men denne är en mästare på detaljer!!
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Hittar tyvärr inte den användaren på DLS!
EDIT: Nu har man hittat, Ursäkta mig! ^^
|Henrik L Senast redigerad av Henrik L den 2010-04-10 klockan 12:37. Anledning: HITTAT nu! Ursäkta! :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Mycket småskit, som lyfter upp omgivningen runt omkring. Helt enkelt kanongrejer. O.B.S. Glöm inte, att kryssa i rutan för TRS2004 vid sökning på namnet.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
då lär ni bli besvikna att han förmodlingen om aurans senaste tankar på att förbjuda 2004 saker till dls går i genom så kommer han antagligen sluta tillverka grejer han har redan tagit paus tills svar från auran kommer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
väldigt synd om dom gör det, känns som att 04 grejerna borde vara kvar ett bra tag till, UTC grejerna finns ju fortfarande kvar, ser hellre att dom tar bort dom då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Vart har du hört det? I sådana fall, hur jävla dum i huv'et får man (Auran) bli? Har man inget ansvar gentemot tillverkarna av dessa objekt, eller alla användare av äldre ver. av Trainz? Dags att ta fram protestlistorna isådanafall.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Konstigt nog fick jag ingen träff när jag sökte på Username på DLS - men om man gör det i själva ContentManagern så kommer det upp.
Hälsningar
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
Får väl förtydliga det här igen då, som bengan skrev! OBS! Glöm inte, att kryssa i rutan för TRS2004 vid sökning på namnet!
![]() |
![]() |
#10 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Jag vore inte förvånad ifall Auran skulle göra det trotts folks missnöje med det, dom vill tjäna pengar, då vill dom inte slösa serverutrymme på gammalt material som inte möter deras standard, jag har börjat tvivla på Auran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Du är inte ensam.
Medans andra simulatorer (tänker inte nämna namnet, dom flesta vet nog vilka) prioriterar bakåtkompabilitet med äldre objekt och funktioner högt, ger Auran fullständigt f*n i detsamma, och gör tvärt om, och skyller på än det ena, än det andra, som andra simmulatorer tydligen lyckas klara av. Tyvärr verkar det som att Auran strävar efter att nå ännu ett lågvattenmärke. Tragiskt, då man innerst inne verkligen gillar simulatorn.
![]() |
#13 | ||
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Lågvattenmärke kvalificerar dom sig inte för, då måste man ju ändå hålla en viss standard, vilket auran har slutat med. Har övervägt att skaffa 2010 för att jag har hört att det ska vara en bra produkt, även för att jag gillar dom nya funktionerna med layers och dom nya funktionerna för texturerna, tror fortfarande att jag ska skaffa 2010, men tror inte att det blir något mer efter det, auran blir av med sina användare på att göra som dom gör. Citat:
Du har helt rätt, det är tusentals saker på DLS som är gjorda som helt plötsligt blir oanvändbara för att saker inte längre går att få tag på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Är ni ute efter detaljer att smycka era banor medm kolla in denna...
Har själv fått tipset för ett tag sedan... kolla in: http://www.trainzdepot.net/infusions...ad.php?catid=0 Finns jättemycket grejor...
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2010-07-22 klockan 01:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Är ni ute efter detaljer att smycka era banor med kolla in denna...
Har själv fått tipset för ett tag sedan... kolla in: http://www.trainzdepot.net/infusions...ad.php?catid=0 Finns jättemycket grejor...
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2010-07-22 klockan 01:58. |
![]() |
![]() |