![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag får inte STW Dynamic Speedboard att fungera tillfredsställande. Har fler än jag fått detta problem? Det kommer upp ett meddelande enligt nedan. Hälsningar
![]() |
#2 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
det kan ha blivit nåt fel i installationen av den? så var det för mig med reginan från st 2005. testa att ta bort den från CMP och sen installera den igen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Jag har för mig att det meddelandet bara kommer upp en gång. Eller kommer det upp fler gånger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
när uppkommer det där meddelandet? när du placerar ut den, använder '?' på den laddar banan?
liten anm ang hastighetstavlan på bilden, tilläggstavlan 'V' finns aldrig på sådan. Anledningen till 'V' kan jag ju inte se på bilden dock. /Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har fått följande fel (se bild) jag har föskökt att hitt någon lösning i forumet men hittar ingen hjälp kör 2006.
Mvh Jonni |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Om du går upp och läser lite vad som har skrivits tidigare så tror jag att det gör atty lösa problemet...
Jag tror att du har samma fel som bengegbg hade... Du kanske måste namnge den speadboarden samma namn som växeln har?!
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag har anget samma namn som växeln, men inte hjälpte det, provade med och utan hackparanteser.
Mvh Jonni |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Den kanske måste vara före växeln... Pröva med det...
Om det inte går ... pröva tvärtom... Alltså bakom...
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jag har försökt både framför och bakom växeln, jag får alltid flera felmedelande hur jag än gör, uppebarligen så fungerar den inte till 2006.
Jag har letat efter någon form av beskrivning utan att finna någon, är det någon som vet och vill dela med sig. Mvh Jonni. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|