![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Varför kommer inte regioner na upp när man bygger, det är ju hur mycket att leta efter varje gång och har man som mig 20 Gb att välja mellan tar det en förskräklig tid att gå igenom allt särskilt som man kom i håg på ett ungefär var varje grej låg under för region. Har ivarje fall rättat till allt i min senaste bana (tog bara 2 dar) men nu går det med undantag av att spelet helt plötsligt under drive lägger av och ett felmeddelande kommer upp.
Det bästa med TRS 2006 är att spelet trots mina 20 Gb inte står och tuggar utan att startar upp med en gång.
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Tyvärr en kännd bugg i 2006 som man väl hoppas skall fixas så småningom...
Du kan dock gå runt detta till viss del genom att spara sökningar som MatsH tipsar om här: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=9755 Du kan även spara sökningar på användarnamn...