![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Jag håller på med en lång lång rutt.. jag ska bygga norrut från stockholm till luleå när jag byggt klart till paris.
Senast redigerad av Julian den 2007-08-23 klockan 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
om du har tänkt att det ska se verkligt ut kan det nog ta några år innan rutten blir klar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Måste hålla med Slash2 här.. Räkna med minst 3-4 år om du vill ha en exakt verklig sträckning på alla banor..
Har du screenshots att visa då? Så man kan se hur det ser ut? ![]()
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jaha, jag vet inte vad jag ska säga.
1 basebord 720 meter. 10 basebord 7,2 km. 100 basebord 7,2 mil. 1000 basebord, så är vi en bit in i Danmark, kanske kommer vi ända fram till Tyskland. Någon som har koll på hur långt det är mellan Stockholm - Luleå. Kan det vara ca:70 mil tro eller 1000 basebord åt det hållet också. EDIT: Stockholm - Luleå ca: 92.5 mil. Stockholm - Paris ca: 154 mil. Hinner man få klart ett basebord om dagen, så är det bara ca: 10 år vi behöver vänta. 365 basebord och dagar = 1 år och 3650 basebord/dagar är väl ungefär sträckan Luleå - Paris = 10 år.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2007-08-23 klockan 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
Första sträckan mätte jag över Sundsvall: Cst-U 66 km U-Gä 114 km Gä-Suc 220 km Suc-Bä 125 km Bä-Bdn 626 km Bdn-Le 36 km SUMMA: 1187 km Och andra via Ockelbo: Cst-U 66 km U-Gä 114 km Gä-Åg 268 km Åg-Bä 30 km Bä-Bdn 626 km Bdn-Le 36 km SUMMA: 1140 km Cst = Stockholm central U = Uppsala C Gä = Gävle Suc = Sundsvall central Åg = Ånge Bä = Bräcke Bdn = Boden Le = Luleå C
![]() |