![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Vet någon om det finns sidoväxlar till trainz?
Tack på förhand En sådan: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Med risk för fel så vet jag en som ser ungefär likadan ut men jag tro det är en vanlig klotäxel(?). Den heter iaf Lever Manual left/right.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack, men det är inte en sådan. Det spelar ingen roll om den är svensk. Bara om den ser liknade ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Default växeln som kommer i trs 2006 är väl en sådan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Inte vad jag vet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ingen svensk variant finns. Har annars sett minst en variant utav modellen. Men tyvärr, så var den inte i närheten utav en svensk klotväxel. Hade den varit det, så hade jag försökt att kladda lite på den. Så att den hade sett svensk ut. Var jag såg den, det har jag förträngt. Då den inte var intressant för mig. Är själv ute efter något likvärdigt, att ha på trånga bangårdar. Så även jag, är intresserad utav tips om en snarlik klotväxel som är lätt att försvenska.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
kolla på tyska sidor har ett minne av att jag sett minst en där som påmminer om den
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Vet du några t.ex.? (sidor)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Visade sig att jag redan hade den installerad, så jag klonade av den och kladdade lite på den i ett försök att få den lite svenskbetonad. Om intresse finns av den, så kan jag skicka ett mail till honom som har gjort den och fråga om det är OK att lägga upp min repaint för nedladdning.
![]() |