![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() ![]() kan någon göra om detta till krösatågens färger skulle passa fint in på vfp420b:s smålands bana eftersom krösatågen kör där går att ladda ned på länken här http://www.trainzdepot.net/infusions...ad.php?did=119 sidan är tyvär på tyska det är bara att leta upp download.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
de andra övriga TEB-vagnarna, var ifrån har du fått dem ifrån? intresserad av dem
![]() och tyvvär kan jag inte måla om dessa vagnar på bilden pga jag har ts09 och det är ett inbyggt objekt med texture-filer och dom kan jag tyvvär inte öppna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
dom finns på samma sida kan komma med länkar snart ps bilden är inte min finns på sidan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2009-09-20 klockan 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
här är länken. sidan är på tyska men du hittar det säkert bara att scrolla ner lite så finns det 3 stycken.http://www.trainzdepot.net/infusions...30&rowstart=10
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
tack för hjälpen
![]() ![]() och jag är intresserad av x-trapolisvagnarna ![]() förlåt mig kanske lite fel ämne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |