![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
här kommer en spårvagn som finns på PTram man måste regristera sig för dom som inte orkar så här kommer en spårvagn http://www.ptram.eu/download.php?page=pobierz&id=171
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej! Man MÅSTE vara registrerad för att kunna ladda ner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Finns inget att ladda ner.
![]() Bara en länk vidare till en annan sida. ![]() Hade passat bättre, att lägga detta under Trainz allmänt. ![]()
![]() |
#4 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Därför tycker jag, att tråden passar bättre under allmänt. För jag tycker att Downloads-delen. Bara ska användas, när vi lägger upp vårat eget material eller ommålningar. Är redan, så rörigt som det kan bli i Downloads-delen, med att hitta material. Så det blir inte enklare att hitta saker för nedladdning om även Downloads-delen ska börja innehålla länkar hit och dit. För jag tycker egentligen. Att när man har laddat upp något, så ska man kunna låsa tråden. Så att ingen kan skriva vidare i ämnet, som att tacka och ge beröm. Det skulle vi kunna göra i någon annan tråd istället. För nu kan det vara flera sidor, som man känner sig tvungen att läsa igenom. Bara för att inte missa något nytt inlagt material. Typ som det har blivit med mina ommålningar utav Björns lastbilar. Ett inlägg med lastbilarna, sen tre-fyra inlägg med tack och bra m.m. Sen nytt inlägg med nya lastbilar O.S.V. Tycker själv, att det då blir väldigt rörigt att hitta prylarna och vet, att jag är inte mycket bättre själv. När det gäller att skriva i onödan, i dessa trådar för att tacka för materialet. Min personliga åsikt är. Att man egentligen bara ska ladda upp en eller ett par saker i första inlägget, sen ska det inte vara mer uppladdat i tråden flera inlägg längre ner. Utan att man får starta en ny tråd eller att den som har startat tråden, kan låsa den och öppna den på nytt, om han har mer material som hör ihop med det andra materialet.
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Downloads forumet är bara till för att ladda upp egna objekt!
Citat:
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-11-08 klockan 16:07. Anledning: Denna tråd är flyttad från Downloads till Allmänt |
|
![]() |
![]() |