![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag kanske är ensam om detta eller är det fler som upplever också. Filer som sparas i: Dator/Lokal disk/(C ![]() Jag blir irreterad ibland att vissa filer hamnar där. Kan ni förklara varför är det så? Har Win 7 64 Tacksam för svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Du måste ange var bilderna ska sparas, i en mapp som du skapat till exempel. Bilderna du spara finns under mina dokument sparade om jag minns rätt och det går att flytta dom till en mapp du vill ha dom i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Det händer en annan sak och det är packade aktivitet (apk). När jag dubbeklickar dem och filerna hamnar inte i som vanligt, utan de hamnar just där på fel plats. Varför blir det så? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Haj Totte
var kommer dina .apk filer ifrån? Har aldrig hört den filändelsen förr. Jag googlade lite på apk och fick fram ArbetarPartiet Kommunisterna. Mvh // Gert@Malmö |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag dubbeklickar apk-filen så extraherar filerna. Alla fyra (ej con) ska hamna i mapparna Activity, Paths, Services och Traffic i Routesmappen. Con hamnar i Consistmappen i Trainsmappen. Hoppas du fattar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Är det då dom hamnar i ApplicationData mappen?
Men dom hamnade på annan plats tidigare? Best G |
![]() |
![]() |