![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har efter en dag av diverse frustrationer beslutat vara mindre aktiv i detta forum! Kommer nog att gå in och kolla vad som händer då och då men ni kommer att slippa "LAn" ganska mycket framöver!
Tack för allt trevligt samarbete, god gemensamhet m.m. ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jag ansluter mig till föregående talare.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Vad är det som hänt!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Inget dramatisk egentligen! När starka vlijor mötas blir det ibland lite problem! Vi hade väl lite för höga målsättningar var och en, och när det inte fungerar så får man ta en ordentlig "timeout" och "tänka över situationen", som det heter på nusvenska.
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
För höga målsättningar på? Vad är det för situation som uppstått? Om man får fråga det...
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Vi i STL-teamet hade en intern debatt igår, som började likna dom debatter som vi brukar se på TV. Inget konkret, inga svar, en del påhopp och inget resultat.
Lite olyckligt att debatten skulle tas upp här för det är inget som är värt att diskutera här, men konsekvensen blir ändå att jag drar mig tillbaka.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-02-26 klockan 07:30. Anledning: felstavning och förtydligande |
![]() |
![]() |