![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Jag har gjort ett stort misstag och lyckats radera en asset som jag absolut inte vill bli av med. Det är senaste versionen av DONJ banan och det betyder att jag måste göra om två dagars arbete om jag inte kan hitta och återställa rutten. Jag tittar i trash mappen i Auran train20101 katalogen men jag blir inte klokare av det. Är det någon som vet ett sätt eller är det bara för mig att bita ihop och göra om?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
I mitt TS09 finns det en autosave högst upp i listan över banor. Är inte alltid senaste, men duger oftast.
Brukar fungera för mig, dock så får man passa sig så man inte startar upp en ny bana så den hinner spara över.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej Jeoj
Tack och hurra, jag åternvann nästan allt jag förlorat. Alt det vesäntliga är återställt.