![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej alla!
När jag startar mitt TS09 så hänger spelet sig direkt. Och när jag väl kommer in på spelet så hänger det sig när jag ska öppna en bana.. Är det någon som vet vad man kan göra för att få bort detta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Har själv ett liknande problem. Detta löser jag med att efter jag har startat Trainz vänta ca: 10sek. Där efter kommer en vit informations skylt med vad som händer med Trainz 2009 som t.ex. service pack. Efter denna har kommit upp kan man gå in i surveyor eller driver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men när jag ska välja en bana så hänger sig spelet direkt och jag är tvungen att stänga av och starta om... Är det så att just den banan är så pass stor att det tar überlångtid att ladda? Eller vad är problemet.. För den kommer in i vissa banor.. :S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
För mig så är det så att om den vita rutan har kommit upp hänger det sig inte. Men om den inte har kommit upp kan det hänga sig. Men då kommer bara upp en ERROR ruta och sen blir spelfönstret 1/4 av skärmen. Blir det lika dant för dig?
Men jag tro det inte har något med storleken att göra, på mitt trainz så kan det hända på vilken bana som hällst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Alltså inget kommer upp för mig.
Utan det kommer bara upp "timglaset" eller hos mig, en blå ring som snurrar (eftersom jag kör win 7). Men sen när jag startar aktivitetshanteraren så står det att spelet har hängt sig, och då stänger jag av det. Ska man bara sitta och vänta eller vad ska man göra? Väntade på en bana över 5 minuter och det hände inte ett piss... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag har märkt att det bara är mina egna banor som allt hänger sig på...
Vad kan det då vara för fel?? Edit : Har väntat över 30 minuter för att banan ska starta, men inget har hänt... Senast redigerad av Andreas den 2009-12-29 klockan 21:17. |
![]() |
![]() |