![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Japp nu tänker jag också starta ett bolag eller i alla fall försöka.
Trafiken kommer bedrivas på KMJ... Tågen kommer vara series 2000 och series 7000 troligtvis. Namnet på Bolaget kommer vara DD trafik KMJ Vi kommer bara bedriva person trafik på KMJ alltså hemsida på gång |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kul att du har ett bolag på g, men ska du verkligen använda dom tågen!???? Om du vill ha nått annat än dom svenska tågen, så varför inte det tyska ICE eller jänkarnas Acela?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jo men tänkte ta de då det finns med i spelet från början funderade på flera tåg som jag tänkte försöka måla om förut så gick inte filerna att öppna vet nån varför
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har du följt denna guide: http://www.banbyggarna.se/guider/Repaint.htm ?
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nej tack för den. Kan inte hitta TGA tool någonstans på MSTS akuten vilken hemsida hämtar man denna på?
Senast redigerad av dd den 2006-01-16 klockan 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag föredrar att använda TGATool2 som följer med i senaste Route Riter, den använder sig av Aceit istället för makeace och klarar 1024 texturer m.m.
Route Riter hittar du bl.a. här: http://www.ts-ef.com/misc.htm Annars finns TGATool2 här: http://www.mnwright.btinternet.co.uk/train/tgatool2.htm Jag sökte på www.google.com och fick fram dessa sidor. Så är det nått du inte hittar, testa google!
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
tack tack......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Då vat hemsidan klar inte så bra kanske då den kommer byggas ut senare där kan ni läsa våra anställda vilka tåg vi har vi blir glada om ni väljer oss!
DD/VD på DD trafik KMJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Du får nog ändra din slogan... den blev lite "buggad".
![]() Och enklaste färdsättet, jag tror du har lite fel där... ![]()
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Märkte med sloganen
nehe du |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
|
![]()
En del jag inte förstår...
Vad menar du med lättare färdsätt på KMJ? Lättviktståg???? Förlåt, kunde inte låta bli! Nej, det är ju amerikanskt snabbtåg (Acela) du tänker använda. Då borde det stå: Vi gör din resa snabbare! Du behöver inte skriva KMJ på varje rad. Det står ju överst! Fast jag tycker bolaget borde heta KMJ City Express istället... Hög och lågtrafik? Detta är ett snabbtåg, inte nått pendeltåg. 3 avgångar (morgon-middag-kväll) per dag i vardera rikting vore mer passande. Alla stationerna? Nej, Karlfors, Munksäter, Dejerud, Kvarndalen är dom enda som bör trafikeras (med detta tåg!) och egentligen bara Karlfors och Kvarndalen. Inriktning bör vara att ge affärsresenärerna en snabb och bekväm resa mellan dom större samhällena/städerna på KMJ. Bör inte vara billiga biljetter, utan här får det kosta! Annars ser sidan bra ut.
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2006-01-19 klockan 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
|
![]()
Gör också en sida där du presenterar Acelan. Alla svenskar känner ju inte till detta tåg!? Lägg in en screenshot från KMJ på en acela i erat bolags färger och skriv lite info under...
Jag skrev lite (men vill du ha mer, så sök på google!): Vi använder det amerikanska snabbtåget Acela, som 1998-2001 byggdes av Bombardier, för att användas av Amtrak på Northeast Corridor (Washington-Boston) i nord-östra USA. Tåget har en toppfart av 240 km/h och består av 1 motorvagn, 6 personvagnar, 1 motorvagn och det finns plats för 304 resenärer (260 i Affärsklass och 44 i Första klass). Dom sex vagnarna är: 4 Affärsklass vagnar 1 Café vagn 1 Första klass vagn Ombord finns trådlöst internet och varje säte har egen ljud och bild anläggning samt 220V uttag!