![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#27 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Ja, jag förstår inte vad problemet är nu????? Den 14 september togs ett beslut av servicefirman att ersätta tv´n. Då är det väl bara att komma översens med kunden om vilken tv, köpa den och skicka den!
Dustin Home nämde nån slags kompensation p.g.a. allt strul för mig. Dom skrev dock inte vad det skulle kunna vara och jag har ingen uppfattning om vad rimlig kompensation kan vara? Jag har aldrig råkat ut för såhär mycket strul förut. Vet inte om det är Dustin Home som anlitar servicefirmorna eller om det är tillverkarna? Det är fullt med nummer till olika servicefirmor på deras hemsida och vart man hamnar beror på märke...
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|