![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]() Citat:
med 2 filer i en Runfile og en uninstall fil Når jeg kjørte Runfilen åpnet det et annet programm enn Mstrain sim hvor du velger options derfra trykker du "Play game" og da startes Mstrain sim men alt er moddet til tysk og bare Berlin subway ruten kommer frem når du avslutter spillet lukkes Mstrain sim og programmet berlin subway (med options) åpner dette må også lukkes for å avslutte spillet helt Når jeg så går til Ms train sim og starter den på vanlig måte (uten klikke på Berlin subway ikonet på desktoppen) Starter Vanlige Msts på engelsk uten Berlin subway men problemet her er da at det mangler noen ruter Om Berlin subway overskriver noen filer er jeg usikker på? |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|