![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#27 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Själv är man glad att man lyckats åstadkomma en slidstyrning med olutande cylindrar i Blender. Dock så tror jag att det var mycket lättare än i Max, inget gigantiskt träd med childs att hålla reda på, man sätter bara upp allt gör några kopplingar och det fungerar!
C-tendern har funnits i två olika varianter, en äldre och en nyare. Skillnaden är att den nyare bär 14,0kbm vatten och den gamla bär bara 12,2 kbm vatten. Några loktyper hos SJ som haft C-tendern: C/Ca,(den äldre varianten) Cc, Cd/Cd2/C, L(med öppen hytt), Ka/Ka2/K/KA, A (2B1, innan ombyggnaden till A2 (2C)) G8, Tb/T2/B5. Kolförådet kunde också variera med påbyggd kolkorg.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|