![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#33 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
... är att samma textur används för dag och natt-mesherna. Man måste göra texturen ganska mörk för att det skall se bra ut både dag och natt. Ekan har påpekat detta och mörkat ner intriörtexturen, men det räckte nog inte så jag har mörkat den ytterligare (döm av bilderna!). Svenolov har gjort skriptet så "intelligent" att om man stänger av strålkastarna så slocknar även "nightmeshen" !
![]() Tror jag lyckats balansera Aurans "lysande" inställningar ganska bra så "den ljusnande framtid är vår" ![]()
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|