![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
|
![]()
Y2KR 1384 är nästa fordonsindivid som levererats från 3D-bordet.
Denna Y2 är mer lik de danska systrarna än vad övriga svenska Y2'or är. Fronten är helsvart, på startpanelen sitter danskarnas informationssystem och runt hastighetsmätaren sitter diverse DKATC-relaterade displayer och knappar. Uppe bredvid klimatanläggningen sitter ytterligare en DKATC-relaterad display med bla vrede för i och urkoppling. Just för att informationssystemet sitter på startdisplayen har man flyttat ATC's inmatningspanel och interntelefonen. K'et i litterat fyller inte längre någon funktion, men används fortfarande för individen. Danska ATC'n är helt urkopplad och ur funktion. För något år sedan hade 1384 alltid den danska ATC'n på i bakgrunden då all information först var tvungen att gå igenom denna. (Så är danskarna. Det är likadant på X2). Det var även just denna ATC som gjorde att 1384 jämt blev ståendes med just ATC-fel. ![]() ![]() ![]() ![]() Och jag var ju givetvis tvungen att testa multa Y2 1380 med Y2 1384. ![]() Senast redigerad av granders den 2015-02-21 klockan 23:22. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|