![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Men även här i det svenska forumet har jag blivit upplyst om att t.ex material med klotter, även rena fototexturer från verkligheten så som den nu ser ut kommer att bli stoppad, så där kanske att vi inte enbart skall hänga ut Auran. Auran har dessutom, särskilt innan SP 1 blev färdig utsatts för en närmast rabiat kritik från vissa personer men vad jag vet aldrig tagit bort de inläggen, så den lilla censur som trots allt finns har jag inga problem att acceptera. På något sätt anser jag ändå, även om jag principiellt ogillar censur, att ägaren av forumet till syvende och sist måste ha det sista ordet och att moderatorer har en ganska otacksam uppgift som nog ändå är ganska nödvändig om saker och ting inte skall spåra ut helt. Vad jag absolut inte håller med dig CDG om är att Aurans program skullle vara bristfälligt och att deras roll snart skulle vara överspelad. Jag har full förståelse för att det finns olika uppfattningar i den saken och själv har jag aldrig fattat storheten med SMTS, men det innebär ju inte alls att jag tror att min uppfattning därvidlag skulle innebära att SMTS kommer att gå i putten bara för att jag råkar ha den uppfattningen... Jag är fortfarande mer än helnöjd med mitt 2006 som för mig fungerar till yttersta belåtenhet och jag kommer nog aldrig att byta simulator, men det beror väl kanske på att jag är så j-a obstinat... Mvh, Håkan |
|
![]() |
![]() |