![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]() Citat:
Enligt Mikael på Dustin i tråden på minhembio forumet, så är det i princip bara Anovo som sköter service på tv idag och då går väl felanmälan antagligen till på samma sätt. Jag kan dock tänka mig att större och dyrare apparater har bättre service, men alla har inte råd att köpa sånna! När man ringer Dustin om vara gått sönder, tycker jag dom kan upplysa kund om att denna kan välja om kund själv vill ta kontakt med servicefirman eller inte. Inte lätt att veta detta om man aldrig handlat på nätet förut! Mig sa dom bara åt att ta kontakt med servicefirman... Även om det är butikens ansvar att hjälpa kunden, så är det ju inte säkert att butikerna följer detta! Ska jag köpa nått större typ tv, så blir det i vanlig affär härefter. Kostar lite mer, men då slipper man som kund kontakten med en omöjlig servicefirma. Vill gärna slippa kontakten med servicefirman, om det nu är som Mikael på Dustin säger!?
__________________
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-09-30 klockan 08:47. |
|
![]() |
![]() |