![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har jobbat frenetiskt idag, det var ingen lätt uppgift. Men nu funkar allt, utom att konstruktören Cosey har gått under jord - fick dock ett mail från en annan tysk som säger att Cosey varit försvunnen 1 år, men att han säkert inte har något emot att vi gör om hans spårvagn bara vi nämner hans namn!
Nu till vagnarna. Jag har minskat kantigheten så långt det går, helt texturerat om ut- och insida, gjort alla destinationsskyltar (+ en egen extra - ha,ha!) samt mörkat ned pantografen(strömavtagaren). Tyvärr kan man inte flytta attachment points, så när ni sätter på ljust kommer det inte direkt ur strålkastarna - inget att gråta över spillt ljus. När ni fått in dom hittar ni dom som "GS M31 ...." När ni satt dom på spåret och kopplat ihop dom, så klickar ni på ? och sen på vagnarna och sätter på och av ljus - ändrar destination och fyller på passagerare. Lycka till. Jag laddar upp den under kvällen. Ni måste ha orginal BN UD Renova installerad, sen följer ni instruktionerna som jag skriver i Downloads. Sen tar jag några dar ledigt - hoppas ni blir nöjda?