![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag har nu i datorn Intel E8600 som går i 3,6 Ghz 4 GB Ram fyra WD Black diskar GeForce 8600 GT kort och ett nätaggregat på 550 Watt. Operativ är Windows XP Pro.
Jag tänkte nu se om jag kunde byta till en 26" skärm med upplösning 1900x1200 samt skaffa mig Trainz 2010. Jag kommer då att behöva ett nytt grafikkort, men vilket. Jag vill ju kunna köra i full upplösning (hur stor upplösning har TS2010) och vill att även tyngre banor skall flyta på. Svaret är ju enkelt, köp ett par GeForce GTX 480. Men det blir för dyrt så hur lågt kan jag sträcka mig men ändå uppnå det jag vill ha? Finns det någon här som vet när Trainz kan få stöd för 64 bitar, mer minne, och flerkärne processorer, läs fyra eller mer. |
![]() |
![]() |