![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Så är det gjort. I Download så hittar du "Vastkustbana" som är från Göteborg till söder om Halmstad. Om du lyckas koppla ihop den (merga) med min "Skanebana" så har du så gott som hela västra och södra Sverige. I alla fall från Göteborg till Malmö och utgreningar till Hässleholm, Kristanstad och bort till Sölvesborg. Liksom ner till Ystad och Simrishamn med mera. En förklaring dock: Det är bara själva markstrukturen som finns. Alltså inga spår, hus, träd eller något annat. Jag har laddat ner data från satellit och vad du ser är markvariationer och ett typ målat landskap som en karta. Spåren tror jag skall ligga där en blå linje syns. Om de går under eller över en väg är upp till dig. Jag har inte lyckats passa ihop alla delar perfekt utan det är vissa skavanker här och där. Men det kan du fixa till med verktygen i Surveyorn. ![]() Det här är ett jättejobb - så stort Lycka till ![]() Hälsningar