![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#23 |
STW-member
|
![]()
Nu går den ut på final beta test. För er som vet hur man kommer in på min ftp så ligger den där nu (filen heter Winter land and my 2 swedish signs.zip)
De som vet hur man connectar till en ftp, maila mig om konto uppgifter så kan ni tanka och beta testa den. Via irc går också bra för er som kan det, hoppa in på #Trainz på irc.auran.com (jag heter Chakz0r där) Den kommer förhoppningsvis upp på e-buzz innom de närmsta dagarna. ![]() /Tomas Edited by - Tomas on 19 November 2002 00:56:10 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Min senaste rutt: Markbybanan | vfp420b | Landskapsdesign - Trainz | 13 | 2004-02-11 22:15 |
bilder på min malmbane vinter rutt | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-12-13 17:30 |
Tyskt DR BR95 samt vinter rutt | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-09-25 23:34 |