![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag har nu haft TS2010 ett tag men tycker det på senare tid har blivit allt svårare att köra några tåg. Datorn låser sig. Först under kortare tid men efter tag blir det totalstopp. Problemen kommer när jag tar upp och försöker förlyfta mig på kartan eller om jag försöker flytta mig i spelet. När jag såg bilder från The Loop installerade jag själv denna bana satte ut några tåg men det är bara helt omöjligt att få det att flyta.
Min dator: Intel E8600 som jag kör i 3600 MHz ett GeForce 8600GT grafikkort samt 4 GB minne. Jag kör med Windows XP och Trainz har en egen partition på en WD Black 1 TB som inte är systemdisk. Tror ni det är min dator som inte räcker till eller är det något annat galet? |
![]() |
![]() |