![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
Ort: Kristianstad
Inlägg: 763
|
![]()
Dock så ser det mesta som man lägger in i UE4 sjukt bra ut utan mycket arbete. Antar att du menar att om utvecklarna gör en mer detaljerad och fin modell så ser det bättre ut
![]() Jag skulle vilja se mac-support. UE4 har ju stöd för mac så det vore ju inte jättesvårt att fixa. Dock vet jag inte hur enkelt det är. Har inte pillat så mycket med UE4 än. Har dock lekt lite mer i unity och där är det ju hur lätt som helst att "porta" (okej kanske fel ord då man inte direkt portar spelet) till PC, mac, android, iOS, etc. Men när det gäller fysik tror jag inte det blir mer avancerat än idag. Vet inte om det var detta kungsfisk snackade om. De flesta som spelar TS2015 gör just det, spelar det. Tror inte att de gör det för att få en ultrarealistisk upplevelse. Det gör inte jag. Jag kör för jag tycker det är kul och vill ha det relativt enkelt. Kunna dra i en spak och så rör det på sig. Ha en avkopplande stund typ. Vore dock kul om det finns stöd för mer realistiskt spelande också.
__________________
//AlleDahlle ![]() Øresundståg (X31K) Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator |
![]() |
![]() |